h1

I do adore to randomly quote myself..

April 18, 2010

* LoveMee neezzz mor nazti nuezz
jag skriver fan endast blog när jag blir arg
dumt

<LoveMee> någon som vet om någon har attackerat tillverkaren av den där “valbarometern” än? Seriöst man kan ju inte göra en barometer som anses vara en indikation när man inte ens KAN bli pirat…
det är ju hur sjukt som helst.

<jonas_…> jag har iaf mailat
men nå mer än så vet jag inte
hoppas såklart fler mailat och klagat
för den var riktigt dålig faktiskt
Värsta var dock att man inte kunde välja att inte ta ställning, för var fruktat mycket där som jag helt seriöst inte kunde ta ställning till, även om jag så försökte bortse från att jag är pirat.

<LoveMee> man bör inte ta ställning i ämnen man inte själv har kunskap eller större möjlighet att associera sig till. .. det liksom går inte. det är som när jag läser bibeln, jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller ta det som en sci-fi.

Det är så tant gredelin hamna i sin sits, inte för att hon alltid är ett troll, hon kanske bara är troll i vissa frågor, för att hon uttrycker sig i saker hon inte förstår. eller nja, hon är nog fan total-troll
Troligen är hon väll rädd själv och därför uttrycker konstiga saker i ett form av jävligt underligt självförsvar, som hon kom på medans hon åt svampar i skogen där trollen vanligen bor.

<jonas_ nog är det så
instämmer helt

<LoveMee> det är ju nå seriösa fel på mig som ens ids försöka analysera varför människan tänker så, jag har bara väldigt svårt när korkade personer är korkade på riktigt och inte bara lite smått blond i saker som inte spelar roll. btw apropå jordnötssmör.. fatta coolt att åka över usa och droppa ett moln av lila damm över vita huset och bara lämna ett note “pirates DO exist IRL”

<robban> 03:20:45 < LoveMee> jag skriver fan endast blog när jag blir arg
<robban> DOIT!
<LoveMee> did it
<robban> meh inte om troll-gredelin och lila damm?
gief url
<LoveMee> ska just lägga in och quota mig själv helt randomly för att jag fortfarande har roligt om just det
<robban> jah

Leave a comment